ΙΣΟΤΗΣ - ΑΝ-ΙΣΟΤΗΣ
Η ΑΞΙΑ: ΙΣΟΤΗΣ : Η ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΣΗ
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΟΜΩΣ
ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣΤΑ
ΑΝ-ΙΣΟΤΗΣ
Είναι η κατάσταση του ανθρώπου που λόγω
της οντολογικής του άγνοιας τον
κατηγοροποιεί
σε διαβαθμίσεις μέσω της καλλιέργειας κοινωνικών
πλασματικών δεδομένων.
Αυτά τα πλασματικά κοινωνικά δεδομένα προωθούν
τον άνισο διαχωρισμό μεταξύ φύλων άρρεν και θήλυ.
Τα
ιερατεία διαχωρίζουν βασιζόμενα στην δογματική πίστη
τους ανθρώπους και
καλλιεργούν ανισότητα
με σκοπό την μισαλλοδοξία.
1. Κατάταξη από τα
ιερατεία της θηλυκής φύσης
ως υποδεέστερης της αρσενικής.
2. Η περιθωριοποίηση της τρίτης ηλικίας ως περιττή
και υπερβαρύνουσα το δημοσιονομικό της πολιτείας.
3. Η
κατάταξη των ανθρώπων και η δυνατότητα
μέσω αυτής στην πρόσβαση στην
μόρφωση,
στην επαγγελματική καταξίωση, σταδιοδρομία,
στην πολιτευτική
δραστηριότητα, στην ανάληψη
αξιωμάτων ανάλογα με την οικογενειακή
προέλευση,
ανάλογα με την οικονομική κατάσταση,
την συμμετοχή σε
μυστικές οργανώσεις,
μυστικές λέσχες, στοές κ.λ.π.
4. Στην διάκριση και επιλεκτική απόδοση δικαίου
μεταξύ των πολιτών, ανάλογα με την θέση του καθενός.
Ο συμπέθερος του συμπέθερου, οι
κουμπάροι,
εγώ είμαι γραμμένος εκεί, έχω ορκιστεί εκεί…
σε λέσχες κτλ. κι
όλη αυτή η διαδικασία σκοτώνει
την κοινωνία μας σήμερα.
Η θήλυ φύση είναι σκοτωμένη στον πλανήτη,
ουσιαστικά σκοτώνουν τον ίδιο
τον άνθρωπο.
Έχω πει το εξής: στην εποχή του Ηρακλή τα ιερατεία
ήταν
θηλυκά, όπως ήταν οι αμαζόνες. Μπορεί βέβαια
όχι σε αυτό το βαθμό που
είναι σήμερα τα αρσενικά
ιερατεία. Τότε υπήρχαν οι Αμαζόνες και οι
άντρες
ήταν σκλάβοι. Τεκνοποιούσαν αν και εφόσον ήθελαν,
βασίλισσα των
Αμαζόνων ήταν η Ιππολύτη.
Ήταν αυτή που ο Ηρακλής της έκοψε το κεφάλι
προκειμένου να πάρει την ζώνη της.
Δηλαδή, έχουμε δει ξανά το έργο των
ιερατείων
στην θηλυκή του μορφή και τώρα το βλέπουμε
στην αρσενική του
σε όλο τον πλανήτη.
Όλα τα ιερατεία στον πλανήτη είναι αρσενικά,
σκοτώνοντας τα θήλυ φύση με πολλούς τρόπους.
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια